אלקין נפרד מהשיכון: "מקווה שהשר הבא ימשיך את מה שעשינו"

אייל ראובן No Comments on אלקין נפרד מהשיכון: "מקווה שהשר הבא ימשיך את מה שעשינו"

שר השיכון זאב אלקין שבקרוב יעביר את השרביט ככל הנראה ליו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתכנית "שטח נדלני". "מקווה שהשר הנכנס לא יירד מהרף של 100,000 שיווקים בשנה כמו שאני עשיתי" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון זאב אלקין לגדסי ופרידמן ב"שטח נדלני: "לנתניהו אין מרחב תימרון, זה מה שאפשר לו בעבר להגיע לאיזון, כעת אין לו את זה. בנוסף, יש לו אינטרס לפתור לעצמו בעיות משפטיות. הקושי היחידי שיש לו במו"מ זה ששני שותפים מבקשים אותו דבר, חוץ מזה הוא נענה להכל".

בהתייחסות להמשך העבודה במשרד ממנו הוא כנראה ייצא בקרוב אמר: "אני ממליץ לשר הנכנס, להתעקש על תקציבים לתשתיות ופיתוח כי בלי תקציב אי אפשר לבנות, ובלי תקציב אף ראש עיר לא ירצה שיבנו אצלו. אני מקווה שהשר הנכנס לא ירד מהרף של 100,000 שיווקים בשנה שאני עשיתי. אשמח לעשות חפיפה מסודרת עם השר הנכנס".

"הביקוש במדינה רק עולה, חייבים להישאר במספרי שיווק גבוהים תמיד. משרד השיכון הוא קריטי בתקופה הזו, אני משאיר את המשרד בקצב שיווקים של 100 אלף בשנה, ואת תכנית דירות בהנחה. אני מקווה שהשר הבא לא ייכנע ללחצים וימשיך את מה שעשינו" אמר אלקין.

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות